تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین:نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت : یکی از وظایف مهم رسانه ها و ابزار اطلاعاتی کشور ایجاد بصیرت و بینش سیاسی است .

یکی از وظایف رسانه ها ایجاد بصیرت و بینش سیاسی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، آیت الله مهمان نواز در دیدار با اصحاب رسانه خراسان شمالی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت : رسانه ها باید مفهوم و ارزش های انقلاب را به گوش مردم برسانند و بصیرت و آگاهی مردم را افزایش دهند.

وی افزود : رسانه ها از افکار و اندیشه هایی برخوردارند که در اطلاع رسانی صحیح و سزیع می توانند نقش عظیمی داشته  باشند.

وی خاطر نشان کرد : اگر مردم از بصیرت و بینش برخوردار نشوند حرف باطل را به راحتی می پذیرند و از برنامه های دشمن که بر علیه ما طراحی شده غافل می شوند.

وی تصریح کرد : برنامه های گسترده دشمن فاصله های عمیقی بین ما و خدا ، قرآن و دین به وجود آورده که اگر این فاصله ها از بین نرود در دنیا و آخرت روسیاه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رسانه ای که بر خلاف مسائل کشور مطلبی را گسترش و تبلیغ کند باید برخورد شود ، اظهار داشت : رسانه ها باید برای مبارزه با مفاسد اجتماعی و جلوگیری از آزادی های مخرب وارد عمل شوند.

آیت الله مهمان نواز در ادامه افزود : رسانه ها مربی کشور هستند که باید تعلیم و تربیت جامعه را بر عهده داشته باشند و همچنین سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج کنند.

گفتنی است: در این دیدار از لوح حضور آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز عضو مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی‌های سال 57 و قبل از آن رونمایی شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.